[Enter Post Title Here]

 

 

Pedagoguprofesionālāsdarbībaskvalitātesnovērtēšanaattālinātajāmācībuprocesā

 

Izglītībasiestāde:_________________________________________________________________________

Stundasvērošanasmērķis:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Klase: _________ Skolēnuskaitsstundā(cikskolēniemirieslēgtaskameras): _________

Mācībupriekšmets:________________________________Vērošanasdatums: ________________________

Mācībustundastēma:_______________________________________________       

Stundassasniedzamaisrezultātas:______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Kampievērstuzmanību?

 

Izcili, 3 p.

Labi, 2 p.

Pamatlīmenis, 1 p.

Piemēri, komentāri, atsaucessarunai

Skolotāja un skolēnudarbībapirmsvaipēcstundas

Skolotājsskaidriizskaidro stundassasniedzamorezultātuskolēniem

 

 

 

1.

Skolotājssadarbojasarskolēniem, laiiegūtusavstarpējuizpratni par sasniedzamorezultātu, kā to konstatēs, norāda, kādibūsdarbībassoļistundā. SR atbilst SMART principam.

 

 

Skolotājsskaidriizskaidro stundassasniedzamorezultātu un kā to konstatēs, norāda, kādibūsdarbībassoļistundā, bet nekomunicēarskolēniem.SR atbilst SMART principam.

 

Skolotājssaprotamiizskaidro SR skolēniem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skolotājsmērķtiecīgi organize stundu

 

 

2.

Efektīviizmantopaņēmienus, kasatsaucatmiņāiepriekšējāszināšanas un pieredzi, laivirzītujaunāmācībusaturaapguvi, iesaistotvisusskolēnus.

 

Izmantopaņēmienus, kasatsaucatmiņāiepriekšējāszināšanas un pieredzi, iesaistotlielākodaļuskolēnu.

 

 

 

Izmantopaņēmienus, kasatsaucatmiņāiepriekšējāszināšanas un pieredzi, iesaistotmazākodaļuskolēnu.

 

 

 

 

 

3.

Skolotājspiedāvāmācībuaktivitātes, kurasveduz SR, tāsirsavstarpējisaistītas un pētcetīgas. Tie dot skolēniemiespējudomāt, praktizēties, izmantotdažādasdomāšanasstratēģijas.

Skolotājspiedāvāmācībuaktivitātes, kurasveduz SR, tāsirsavstarpējisaistītas un pētcetīgas.

 

 

Skolotājspiedāvāmācībuaktivitātes, kurasveduz SR, bet skolotājadarbībaitrūkstmērķtiecīguma.

 

 

 

 

 

4.

Skolēniemirskaidrs, kas un kāirjādarakatrāmācībuuzdevumāstundaslaikā, pēcnepieciešamībasskolotājs dot skaidrasinstrukcijas.

 

 

Ne visiemskolēniemirskaidrs, kas un kāirjādarakatrāmācībuuzdevumāstundaslaikā.

 

 

 

Trukstskolotājupaskaidrojumu par uzdevumanosacījumiem un darbībassoļiem, instukcijasnavskaidras, vaitāduvispār nav.

 

 

 

5.

Skolotājsmērķtiecīgi, jēgpilni un pamatotiizmantopiemērotuselektroniskosrīkus un informācijasnodošanasveidus (rakstiski, audio, video), laivirzituskolēnusuz SR sasniegšanu. 

Skolotājsizmantopiemērotuselektroniskosrīkus un informācijasnodošanasveidus (rakstiski, audio, video), laivirzituskolēnusuz SR sasniegšanu. 

Elektroniskorīku un informācijasnodošanasveiduirvai nu parākdaudz, vai tie netabilstskolēnuspējam, vai to izmantošananeved pie stundasmērķasasniegšanas.

 

 

6.

Saturaapjomsiratbilstošstēmasapguves un uzdevumuizpildeiparedzētajamlaikam. Nepieciešamībasgadījumaskolotājspielagojassituācijai un veiksmīgimainastundasplānu.

Saturaapjomsiratbilstošstēmasapguves un uzdevumuizpildeiparedzētajamlaikam. Bet skolotājsneprotnepieciešamībasgadijumapielagotiesituācijai un mainītstundasplānu.

Saturaapjoms ne visaiiratbilstošstēmasapguves un uzdevumuizpildeiparedzētajamlaikam.

 

 

7.

Darbāiesaistītskatrsskolēnsatbilstošisavāmmācībuvajadzībām. Zoom stundāskolēniemirnepieciešamsmērķtiecīgisadarbotiesarcitiemklasesbiedriemmācībuuzdevumuveikšanā (pāros, grupāsu.c.)

Darbāiesaistītigandrīzvisiskolēni. Zoom stundāskolēniemiriespējasadarbotiesarcitiemklasesbiedriemmācībuuzdevumuveikšanā (pāros, grupāsu.c.)

 

 

Darbāiesaistītalielākādaļaskolēnu. Bet zoom stundāskolēniemnaviespējasmērķtiecīgisadarbotiesarcitiemklasesbiedriem.

 

 

 

 

 

 

Skolēniemiriespējaattīstītpašvadītasmācīšanasprasmes

 

 

 

 

8.

Skolotājsapzināti un merķtiecīgiattīstaskolēnupašvadītasmacīšanāsprasmes. Skolēnitiekrosinātidomāt par mācīšanāsprocesu,attīstītrefleksijasprasmes, domājot par to, kāmācāmies, kotasdod? Kāpēctiešitā? u.c.

 

Skolēnitiekrosinātidomāt par mācīšanāsprocesu, attīstītrefleksijasprasmes, domājot par to, kāmācāmies, kotasdod? Kāpēctiešitā? u.c. Bet navsaskatāmapašvadītasmācīšanāsprasmjusekmešanassistēma.

 

Navsaskatāmadarbasistēma. Skolotājsattīstaskolēnarefleksijasprasmes, domājot par to, kāmācāmies, kotasdod? Kāpēctiešitā? u.c., bet trūkstmērķtiecības.

 

 

 

 

 

Skolēniemiriespējasekotsavaiizaugsmei un saņemtAS pret SR, kaspalīdzuzlabotsniegumu

AS varbūtindividuāla (skolotājs AS sniedzrakstiskivaimutiski,),

automātiska (skolēns, iesniedzotdarbu, automātiskisaņeminformāciju pardarbakritērijiem un saņemtiempunktiem);

grupveida (visa klasevaiskolēnugrupasaņem, skolotājaskaidrojumupar tipiskākajāmklaseskļūdām)

 

9.

Skolotājsstundasgaitā pārliecinās, vaisasniegtsrezultāts,nodrošinasekošanassistēmu, kasļaujvisiemskolēniemkonstatēt, kādāmērākatrssasniedzisrezultātu, baltotiesuzdatiem, un zina, kasbūtujādara, laiuzlabotusniegumu. 

Skolotājsstundasgaitā konstatē, vaisasniegtsrezultāts. Lielākādaļaskolēnukonstatē, kādāmērākatrssasniedzisrezultātu, baltotiesuzdatiem, un zina, kasbūtujādara, laiuzlabotusniegumu. 

 

Skolotājs noskaidro, kā gājis atsevišķiem skolēniem. Daļai skolēnu ir iespēja konstatēt, vai ir sasniegts rezultāts (t.sk. - lielākā daļa skolēnu konstatē, bet izvērtējums nav balstīts datos).

 

 

 

10.

Atgriezeniskāssaitessniegšanassistēmairmērķtiecīga un efektīvaSkolotājsizmantoAS,formatīvovērtēšanustundaslaikā.

 

 

 

 

Izmantomērķtiecīgusistēmuatgriezeniskāssaitessniegšanai, bet tānavlīdzgalamefektīva. 

 

 

 

 

 

 

Mēģinaizmantotsistēmuatgriezeniskāssaitessniegšanai. Lielākādaļaskolēnu to saņem, bet tai trūkstmērķtiecības.

 

 

 

 

 

 

 

Skolotājsveidotāduklasesvidi, kassekmē mācīšanos,tāirdroša un stiprinakatraskolēnavēlmi un pārliecību par viņaiespējāmsasniegtmērķi

11.

Klasē ir iedibināta klasvadības sistēma darba organizācijai un sadarbībai, ko visi skolēni ievēro un  izmanto.

Klasē ir klasvadības sistēmas darba organizācijai, ko lielākā daļa skolēnu ievēro un izmanto.

Klasēirklasvadībassistēmadarbaorganizācijai, kurasievērodaļaskolēnu.

 

 

 

12.

Klases vide ir pozitīva, iekļaujoša, cieņpilna.

 

Skolotājs izturas cieņpilni un nodrošina, ka skolēni spēj izturēties cieņpilni. 

Skolotājsizturascieņpilni, reaģē, ja skolēnineizturascieņpilni.

 

 

 

Kas IZDEVĀS mācībustundasvadīšanā?

Kādiir IETEIKUMI izaugsmei?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment