[Enter Post Title
Here]
Pedagoguprofesionālāsdarbībaskvalitātesnovērtēšanaattālinātajāmācībuprocesā
Izglītībasiestāde:_________________________________________________________________________
Stundasvērošanasmērķis:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Klase: _________ Skolēnuskaitsstundā(cikskolēniemirieslēgtaskameras): _________
Mācībupriekšmets:________________________________Vērošanasdatums:
________________________
Mācībustundastēma:_______________________________________________
Stundassasniedzamaisrezultātas:______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kampievērstuzmanību? |
|
Izcili, 3 p. |
Labi, 2 p. |
Pamatlīmenis, 1 p. |
Piemēri,
komentāri, atsaucessarunai |
Skolotāja un
skolēnudarbībapirmsvaipēcstundas |
Skolotājsskaidriizskaidro stundassasniedzamorezultātuskolēniem |
1. |
Skolotājssadarbojasarskolēniem,
laiiegūtusavstarpējuizpratni par sasniedzamorezultātu,
kā to konstatēs, norāda, kādibūsdarbībassoļistundā. SR atbilst SMART
principam. |
Skolotājsskaidriizskaidro stundassasniedzamorezultātu
un kā to konstatēs, norāda, kādibūsdarbībassoļistundā, bet
nekomunicēarskolēniem.SR atbilst SMART principam. |
Skolotājssaprotamiizskaidro SR
skolēniem. |
|
|
Skolotājsmērķtiecīgi
organize stundu |
2. |
Efektīviizmantopaņēmienus, kasatsaucatmiņāiepriekšējāszināšanas un pieredzi,
laivirzītujaunāmācībusaturaapguvi, iesaistotvisusskolēnus. |
Izmantopaņēmienus,
kasatsaucatmiņāiepriekšējāszināšanas un pieredzi,
iesaistotlielākodaļuskolēnu. |
Izmantopaņēmienus,
kasatsaucatmiņāiepriekšējāszināšanas un pieredzi, iesaistotmazākodaļuskolēnu. |
|
|
3. |
Skolotājspiedāvāmācībuaktivitātes, kurasveduz SR, tāsirsavstarpējisaistītas un pētcetīgas.
Tie dot skolēniemiespējudomāt, praktizēties, izmantotdažādasdomāšanasstratēģijas.
|
Skolotājspiedāvāmācībuaktivitātes,
kurasveduz SR, tāsirsavstarpējisaistītas un pētcetīgas. |
Skolotājspiedāvāmācībuaktivitātes, kurasveduz SR,
bet skolotājadarbībaitrūkstmērķtiecīguma. |
|
|
|
4. |
Skolēniemirskaidrs, kas un kāirjādarakatrāmācībuuzdevumāstundaslaikā,
pēcnepieciešamībasskolotājs dot skaidrasinstrukcijas. |
Ne
visiemskolēniemirskaidrs, kas un kāirjādarakatrāmācībuuzdevumāstundaslaikā. |
Trukstskolotājupaskaidrojumu
par uzdevumanosacījumiem un darbībassoļiem, instukcijasnavskaidras,
vaitāduvispār nav. |
|
|
|
5. |
Skolotājsmērķtiecīgi, jēgpilni
un pamatotiizmantopiemērotuselektroniskosrīkus
un informācijasnodošanasveidus (rakstiski, audio, video),
laivirzituskolēnusuz SR sasniegšanu. |
Skolotājsizmantopiemērotuselektroniskosrīkus
un informācijasnodošanasveidus (rakstiski, audio, video),
laivirzituskolēnusuz SR sasniegšanu. |
Elektroniskorīku un
informācijasnodošanasveiduirvai nu parākdaudz, vai tie
netabilstskolēnuspējam, vai to izmantošananeved pie stundasmērķasasniegšanas.
|
|
|
|
6. |
Saturaapjomsiratbilstošstēmasapguves un
uzdevumuizpildeiparedzētajamlaikam. Nepieciešamībasgadījumaskolotājspielagojassituācijai un
veiksmīgimainastundasplānu. |
Saturaapjomsiratbilstošstēmasapguves
un uzdevumuizpildeiparedzētajamlaikam. Bet
skolotājsneprotnepieciešamībasgadijumapielagotiesituācijai un
mainītstundasplānu. |
Saturaapjoms ne
visaiiratbilstošstēmasapguves un uzdevumuizpildeiparedzētajamlaikam. |
|
|
|
7. |
Darbāiesaistītskatrsskolēnsatbilstošisavāmmācībuvajadzībām. Zoom stundāskolēniemirnepieciešamsmērķtiecīgisadarbotiesarcitiemklasesbiedriemmācībuuzdevumuveikšanā
(pāros, grupāsu.c.) |
Darbāiesaistītigandrīzvisiskolēni.
Zoom stundāskolēniemiriespējasadarbotiesarcitiemklasesbiedriemmācībuuzdevumuveikšanā
(pāros, grupāsu.c.) |
Darbāiesaistītalielākādaļaskolēnu.
Bet zoom stundāskolēniemnaviespējasmērķtiecīgisadarbotiesarcitiemklasesbiedriem. |
|
|
|
Skolēniemiriespējaattīstītpašvadītasmācīšanasprasmes |
8. |
Skolotājsapzināti un
merķtiecīgiattīstaskolēnupašvadītasmacīšanāsprasmes. Skolēnitiekrosinātidomāt par mācīšanāsprocesu,attīstītrefleksijasprasmes,
domājot par to, kāmācāmies, kotasdod? Kāpēctiešitā? u.c. |
Skolēnitiekrosinātidomāt
par mācīšanāsprocesu, attīstītrefleksijasprasmes, domājot par to, kāmācāmies,
kotasdod? Kāpēctiešitā? u.c. Bet navsaskatāmapašvadītasmācīšanāsprasmjusekmešanassistēma. |
Navsaskatāmadarbasistēma.
Skolotājsattīstaskolēnarefleksijasprasmes, domājot par to, kāmācāmies,
kotasdod? Kāpēctiešitā? u.c., bet trūkstmērķtiecības. |
|
|
Skolēniemiriespējasekotsavaiizaugsmei
un saņemtAS pret SR, kaspalīdzuzlabotsniegumu AS varbūtindividuāla (skolotājs AS
sniedzrakstiskivaimutiski,), automātiska (skolēns, iesniedzotdarbu,
automātiskisaņeminformāciju pardarbakritērijiem un saņemtiempunktiem); grupveida (visa klasevaiskolēnugrupasaņem, skolotājaskaidrojumupar
tipiskākajāmklaseskļūdām) |
|
|||||
9. |
Skolotājsstundasgaitā pārliecinās, vaisasniegtsrezultāts,nodrošinasekošanassistēmu,
kasļaujvisiemskolēniemkonstatēt, kādāmērākatrssasniedzisrezultātu, baltotiesuzdatiem, un zina,
kasbūtujādara, laiuzlabotusniegumu. |
Skolotājsstundasgaitā konstatē,
vaisasniegtsrezultāts. Lielākādaļaskolēnukonstatē,
kādāmērākatrssasniedzisrezultātu, baltotiesuzdatiem, un zina, kasbūtujādara,
laiuzlabotusniegumu. |
Skolotājs noskaidro, kā gājis atsevišķiem
skolēniem. Daļai skolēnu ir iespēja konstatēt, vai ir sasniegts rezultāts
(t.sk. - lielākā daļa skolēnu konstatē, bet izvērtējums nav balstīts datos). |
|
|
|
10. |
Atgriezeniskāssaitessniegšanassistēmairmērķtiecīga
un efektīvaSkolotājsizmantoAS,formatīvovērtēšanustundaslaikā.
|
Izmantomērķtiecīgusistēmuatgriezeniskāssaitessniegšanai,
bet tānavlīdzgalamefektīva. |
Mēģinaizmantotsistēmuatgriezeniskāssaitessniegšanai.
Lielākādaļaskolēnu to saņem, bet tai trūkstmērķtiecības. |
|
|
|
Skolotājsveidotāduklasesvidi,
kassekmē mācīšanos,tāirdroša un stiprinakatraskolēnavēlmi un pārliecību
par viņaiespējāmsasniegtmērķi |
11. |
Klasē ir klasvadības
sistēmas darba organizācijai, ko lielākā daļa skolēnu ievēro un izmanto. |
Klasēirklasvadībassistēmadarbaorganizācijai,
kurasievērodaļaskolēnu. |
|
|
|
12. |
Klases
vide ir pozitīva,
iekļaujoša,
cieņpilna. |
Skolotājs
izturas cieņpilni un nodrošina, ka skolēni spēj izturēties cieņpilni. |
Skolotājsizturascieņpilni,
reaģē, ja skolēnineizturascieņpilni. |
|
|
Kas IZDEVĀS mācībustundasvadīšanā? |
Kādiir IETEIKUMI izaugsmei? |
|
|
No comments:
Post a Comment